If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Голяма ли е разликата в цените за поддръжка на 147 с двигател 1.6 ТС и 2.0 ТС ?
И дали е нужно да се взимат 150к.с.? 120 кончета достатъчни ли са за това купе ?
Не си взимай 2.0ТС, ако не искаш главоболия. Или дизел или 1.6! Просто ме послушай, за да не караш Ford като мен сега Или по-добре не си купувай алфа 147 въобще
Alfa Romeo 147 1.8 Една сбъдната мечта! 146 1.4 - Темпераментната друсалинда Fiat Punto 1.2 - Сефтака
"Голяма ли е разликата в цените за поддръжка на 147 с двигател 1.6 ТС и 2.0 ТС ?" - Има разлика, но не е голяма, голямата разлика е във вървенето.
"И дали е нужно да се взимат 150к.с.? 120 кончета достатъчни ли са за това купе ?" - зависи за какво, ако те кефят 120 коня по-добре си вземи 1,9JTD. Това е смисления мотор за тая кола или 2,0TS на газ.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Предполагам, че от форума може да се препоръча някой кадърен майстор който знае какво да прави ... Но до тогва има време. Първо трябва да се вземе алфата. Твърдо съм го решил. Искам италянска кола. Карам френски коли - много доволен, сега искам италянска. Моят чичо кара фиат браво и по километраж вече показва 280,000км и няма проблеми. Мой приятел има както казах АР 146 и няма проблеми. Дано и аз живот и здраве да уцеля такава с поне малки проблеми
Мерси много за отговорите
Преслушай хубаво мотора дали работи равномерно, дали няма някакви странни шумове, дали поема газта с мерак, ауспуха и т.н. и най-добре вземи някой дето ги чува с тебе
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Разбира се, че ще взема накой с мен. Даже може да моля някой от форумците да дойдат, а после черпене. Ще видим. Блягодаря ви много. И ще видим какво ще стане
Не си взимай 2.0ТС, ако не искаш главоболия. Или дизел или 1.6! Просто ме послушай, за да не караш Ford като мен сега Или по-добре не си купувай алфа 147 въобще
Колега, това че си взел 147 2.0ТС "родилка" или пък ходиш да ти правят колата в некомпетентен сервиз, в който ти разправяха, че след ремонт няма нищо тревожно да ти гори по над литър масло на 1000км, не значи че 2.0ТС ти е виновен и е по-лошия избор спрямо 1.6ТС
Карал съм и двата мотора на това купе. Определено от 1.6 и 2.0, двойката е правилния избор щом не харесваш дизелите...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Разбира се, че ще взема накой с мен. Даже може да моля някой от форумците да дойдат, а после черпене. Ще видим. Блягодаря ви много. И ще видим какво ще стане
Мога да ти предложа добър майстор за по-нататък. Имам една 156 1.8TS която гореше по 1.5л. масло на хиляда. Сега е перфектна, А цената - ако те интересува на ЛС
абонат за сервиз = алфист . нека бъдем реалисти. тва че си правя сам колата и се оправям с парите за ремонти по нея не значи че не се разваля. като всяка стара кола ще се налага да ти предлагат добри майстори
То е ясно, че кола на 10 години не е нова и ремонти си изисква, но мисълта ми беше - репутацията на италянките отосно здравина не е от най-добрите. Но съм виждал италянски коли които се карат и нямат особенни проблеми стига да си сменяш консумативите на дадените километри. И ако я вземеш читава разбира се .
То е ясно, че кола на 10 години не е нова и ремонти си изисква, но мисълта ми беше - репутацията на италянките отосно здравина не е от най-добрите. Но съм виждал италянски коли които се карат и нямат особенни проблеми стига да си сменяш консумативите на дадените километри. И ако я вземеш читава разбира се .
Tuk читави няма. Всички са със скрити проблеми, с пренавити километражи, или изгнили (Швейцария, Австрия, Германия, ...). Моята 147 като я взех виеше стартер (оправих си го), компресор с блокирал ТРВ (оправих си го), някоя и друга драскотина (неоправени, не са фрапиращи), почукващ вариатор (след смяна на маслото утихна), не държеше температура (смених си термостата), вода в гнездата на свещите (смени свещи и кабели), повииващ съединител първите няколко натискания като е много студено (оправено), потракваща рейка (неоправена), изгоряли крушки (сменени), почистен дебитомер (сега е перфектен), мръсни филтри на купето (сменени), проверени всички електронни с-ми. Но пък я взех обслужена преди 18000км, с нови гуми, ново окачване, нов акумулатор, ... Отиде хилядарка и още малко иска за да е перфектна
... Но пък я взех обслужена преди 18000км, с нови гуми, ново окачване, нов акумулатор, ... Отиде хилядарка и още малко иска за да е перфектна
Абе 18000 км преди да попаднат в нас тия машини, кой знае кой италиански циганин си е карал козата на пръч с тях, ама карай, може и да е обслужена... На тия бележчици аз много им нямам вяра, не се пишат трудно.
Като и опне един хубав оглед на всичко, като през цялото време да се моли да е опъвана дълъг път по магистрали, да не е въртяна по тесни улички с калдаръми по ъъъъ... историческите части на Италия и каквото-такова, това е и за алфа и за всякаква 5-10 годишна машинка.
Comment